مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-14سياسي

امروزه جایگاه کتاب در سبد خانوار کمرنگ شده است


امام جمعه ملایر بر لزوم تقویت و احیای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تأکید کرد و گفت: ‏متاسفانه امروزه نقش و جایگاه کتاب در سبد خانوار کمرنگ شده است، - بنابراین لازم است تبلیغات ‏و معرفی کتاب های خوب در بیلبوردهای شهری و رسانه های گروهی بیشتر صورت گرفته و بر ‏طبق نیاز جامعه، کتاب های خوب به مردم معرفی و ارائه شود.

‏ حجت الاسلام محمد باقر برقراری ظهر یکشنبه 23 آبان ماه به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با رییس و کتابداران اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر، از کتاب به عنوان منبعی برای تقویت فرهنگ یاد کرد.

وی افزود: در جامعه فرهنگی لازم است علاوه بر معرفی کتاب های خوب به علاقمندان در امر احیای یاد و نام بزرگانی که احیاگر مطالعه و فرهنگ ناب مطالعه و خواندن بوده اند تلاشی مضاعف صورت بگیرد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: از جمله این بزرگان می توان به آیت الله مرعشی نجف اشاره داشت که با اهدای کتابخانه شخصی که بیش از 70 هزار نسخه کتاب ارزشمند در آن موجود بود قدمی بزرگ در راستای غنای فرهنگ مطالعه برداشتند و نکته قابل توجه و مورد ایشان، این بود که با نماز و روزه استیجاری و حتی گاهی فروش عبای خود این کتاب ها را گردآوری کردند که این خود بر ضرورت بحث کتاب و اهمیت کتابخوانی از دیدگاه بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه جایگاه کتاب در سبد خانوار کمرنگ شده است

امروزه جایگاه کتاب در سبد خانوار کمرنگ شده است