مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-14دانش

بازبینی ضوابط جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه چمران اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کریم لویمی مطلق، مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز، درباره بازبینی ضوابط جذب دانشجوی خارجی اظهار کرد: - مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرش دانشجو بر اساس بازبینی انجام شده در ضوابط جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کریم لویمی مطلق، مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز، درباره بازبینی ضوابط جذب دانشجوی خارجی اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا، دانشجویان خارجی که عمدتا عراقی هستند، استقبال خوبی از تحصیل در دانشگاه کرده بودند و حدود 800 دانشجوی بین الملل داشتیم اما پس از شرایط پاندمیک مجبور شدیم کلاس ها را به صورت آنلاین ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در ترم قبل شرایط و ضوابطی را برای پذیرش دانشجوی با کیفیت بین الملل وضع شد، افزود: در ترم جدید حدود 215 دانشجو بین المللی پذیرفته شد و آموزش آن ها مثل دانشجویان داخلی خواهد بود.

مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: البته این تعداد قطعا می توانست بیشتر باشد اما با توجه به اینکه شرایط جدیدی مصوب شده است، هر دانشجویی با هر شرایطی پذیرفته نمی شود بلکه معدل و سطح علمی و زبان را مدنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی ضوابط جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه چمران اهواز

بازبینی ضوابط جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه چمران اهواز