مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-14سياسي

982 گردان سایبری شهرستانی و 2500 گردان سایبری حوزه محور راه اندازی شده است


بسیجیان در فضای مجازی حضوری فعال دارند؛ به نحوی که تاکنون 982 گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و 500 گردان سایبری حوزه محور راه اندازی شده است.

- سردارسلیمانی گفت: بسیجیان در فضای مجازی حضوری فعال دارند؛ به نحوی که تاکنون 982 گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و 500 گردان سایبری حوزه محور راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در جشنواره مالک اشتر بسیج اظهار کرد: زمانی که رویکرد بخشی از دلسوزان انقلاب به سمت شکل دهی تشکل های مردم نهاد در عرض بسیج آغاز شد، شاهد کم توجهی هایی به بسیج که بزرگترین تشکیلات مردم نهاد در جهان است، بودیم؛ موضوعی که باعث اجحاف و ظلم به بسیج شد.

وی افزود: اما بسیجیان در سال گذشته و شش ماهه اول امسال به واسطه گسترش کرونا از شرایط تهدید کرونا استفاده و در این شرایط سعی کردند آن را به فرصت تبدیل کنند؛ بدین ترتیب تلاش هایی برای غربالگری و کمک برای قطع زنجیره کرونا و واکسیناسیون آغاز شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جمع آوری 20 میلیارد تومان در قالب کمک های مومنانه، احیای اثربخشی پایگاه های مقاومت بسیج از 10 درصد به 32 درصد، راه اندازی 42 هزار گروه جهادی در مسیر محرومیت زدایی، بر عهده گرفتن ده ها هزار پروژه محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

982 گردان سایبری شهرستانی و 2500 گردان سایبری حوزه محور راه اندازی شده است

982 گردان سایبری شهرستانی و 2500 گردان سایبری حوزه محور راه اندازی شده است