مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-14حوادث

انهدام سه مزرعه بزرگ کشت شاهدانه در هشترود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر هشترود از کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در این شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سروان حسن موسی خانلو در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود گفت: از اول امسال تاکنون نزدیک به 10 و نیم کیلو گرم گراس، 7900 بوته گیاه مخدر شاهدانه، بیش از چهار کیلوگرم تریاک و مقادیر دیگری از مواد مخدر صنعتی و سنتی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی افزود: دستگیری 90 نفر معتاد، هشت نفر خرده فروش و سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان از طریق هوشیاری پلیس و همکاری مردم بوده است.

فرماندار هشترود نیز گفت: برای بهبود وضعیت جسمانی معتادان باید چهار مرحله کار انجام داد تا افراد گرفتار شده در چنگال مواد مخدر، بازتوانی خود را به دست آورند.

امین امینیان اظهار کرد: بهزیستی مکلف است برنامه های پیشگیری را با همکاری ادارات متولی اجرایی کند، وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ و وظیفه شبکه بهداشت نیز به همراه بهزیستی مشهود است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه آمار شیوع مواد مخدر غالبا در میان جوانان و میانسالان رو به رشد است و باید با تهیه و تدوین برنامه های مختلف، جلوی آسیب های مختلف برآمده از مصرف مواد مخدر را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام سه مزرعه بزرگ کشت شاهدانه در هشترود

انهدام سه مزرعه بزرگ کشت شاهدانه در هشترود