مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-14سياسي

35 موکب در حرم کریمه اهل بیت (س) برپا می شود


مدیریت حرم حضرت معصومه (س) از برپایی 35 موکب ایرانی و عراقی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام رحلت این بانوی با کرامت خبر داد.

- ایسنا/قم مدیریت حرم حضرت معصومه (س) از برپایی 35 موکب ایرانی و عراقی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام رحلت این بانوی با کرامت خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی در گفت وگویی بابیان اینکه اطعام زائران و عزاداران اعتاب مقدس از سنت های حسنه دوستداران اهل بیت (ع) است، عنوان کرد: در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) نیز دوستداران اهل بیت (ع) از داخل و خارج ایران برای اطعام زائران و مجاوران در ایام میلاد و رحلت شهادت گونه حضرت معصومه و دیگر ایام عزاداری حضور پیدا می کنند و این سنت حسنه را اجرا می کنند.

وی بابیان اینکه سنت اطعام در دو سال گذشته به خاطر شیوع کرونا کمرنگ تر برگزار شد، افزود: امسال با توجه به شرایط بهتر کرونایی استقبال خوبی شده و 35 موکب در مجموعه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برپا خواهد شد که 18 موکب از شهرهای مختلف عراق و 17 موکب هم از شهرهای مختلف داخل کشور هستند.

مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: برخی از موکب ها در شب و روز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) و برخی هم از دو روز قبل از رحلت تا دو روز بعد از رحلت برپا خواهند بود و به زائران و مجاوران خدمات رسانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 موکب در حرم کریمه اهل بیت (س) برپا می شود

35 موکب در حرم کریمه اهل بیت (س) برپا می شود