مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-14سياسي

حسینی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به سوالات نمایندگان پاسخ می دهد


وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز یکشنبه و دوشنبه همین هفته در همه کمیسیون های مجلس حضور پیدا می کند و نمایندگان هم ابهامات و سوالاتی که دارند را مطرح می کنند و او هم پاسخ می دهد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز یکشنبه و دوشنبه همین هفته در همه کمیسیون های مجلس حضور پیدا می کند و نمایندگان هم ابهامات و سوالاتی که دارند را مطرح می کنند و او هم پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست علمی امام حسن عسکری (ع) از اندیشه تا زندگی که به همت بسیج اساتید دانشگاه مذاهب اسلامی و تهران برگزار شد، با اشاره به دوران کوتاه ولی پربار امامت یازدهمین امام شیعیان گفت: از امام حسن عسکری (ع) توصیه هایی برای عموم مردم و به ویژه خواص به یادگار مانده است که اگر نصب العین همگان به خصوص مدیران باشد بسیاری از مشکلات و گرفتاریهای جامعه کاهش می یابد.

وی ادامه داد: از جمله سفارشهای آن امام همام این بود که اهل تقوا و خداترس باشید، خیلی از معضلات امروزی ناشی از نافرمانی اوامر الهی است، کسی که عظمت خدا را درک کند به سمت معصیت و سرکشی نمی رود مخصوصاً در مورد حق الناس مرتکب تعدی و گناه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به سوالات نمایندگان پاسخ می دهد

حسینی: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به سوالات نمایندگان پاسخ می دهد