مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-14اجتماعي

آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش آموزی به دنبال شوآف نیست


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره اینکه وزارت ورزش متولی اصلی سلامت است گفت: آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش آموزی به دنبال شوآف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه یک بیماری واگیردار است اقدامات و تمهیدات ویژه ای را انجام دادیم اما به علت عدم آگاهی به بیماری های غیر واگیر مثل سرطان ها و بیماری های و گوارشی و بسیاری بیماری های دیگر که نتیجه کم تحرکی است فکری نکرده ایم.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر آموزش و پرورش اقداماتی انجام می دهد به دنبال شوآف نیست اظهار داشت: آموزش و پرورش به دنبال همگانی کردن فرهنگ تربیت بدنی است و اینکه دستگاه های متولی دیگر به راحتی و بدون مطالعه اعلام می کنند آموزش و پرورش در این خصوص کار نمی کند نادرست است.

وی بیان داشت: وزارت ورزش که متولی سلامت جوانان و نوجوانان است باید مشخص شود که چقدر برای سلامت آنان برنامه ریزی کرده و برای همگانی کردن ورزش وقت گذاشته است و آن طور که معلوم است این دستگاه فقط به دنبال قهرمانان و به اصطلاحی نوک هرم هستند.

جعفری گفت: آموزش و پرورش بالاتر از شرح وظایفش را در حوزه تربیت بدنی انجام داده و همه تکالیف ورزشی بر عهده این سازمان نیست آموزش و پرورش یک دستگاه عظیم، ارزشمند و متعالی است که خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش آموزی به دنبال شوآف نیست

آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش آموزی به دنبال شوآف نیست