مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-14حوادث

کشف 2700 مبلمان اداری قاچاق در ملارد به ارزش 80 میلیارد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: 2 هزار و 700 عدد میز، صندلی و مبل اداری و حدود 500 هزار قطعه تجهیزات میز و صندلی خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال در شهرستان ملارد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا شهرستان ملارد به همراه ماموران اداره صمت در سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا، از وجود یک سوله در یوسف آباد قوام که محل دپو کالا بود مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از سوله 600 میز عسلی، 2 هزار صندلی ، 100 مبل اداری و حدود 500 هزار قطعه تجهیزات میز و صندلی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 80 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار ظهیری در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از لحاظ گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا ضمن اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برخورد قاطع با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2700 مبلمان اداری قاچاق در ملارد به ارزش 80 میلیارد

کشف 2700 مبلمان اداری قاچاق در ملارد به ارزش 80 میلیارد