مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-14حوادث

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکار شده در این استان خبر داد - محمد محمدپور در تشریح این خبر، اظهار کرد: به منظور برخورد با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی در استان مازندران طرح سراسری مبارزه با احتکار و گرانفروشی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 انبار احتکار کالا در سطح استان شدند.

محمدپور تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری کارشناسان ادارات صمت ، ماموران در بازرسی از این انبارها در مجموع 45 دستگاه لوازم خانگی، 3 هزار قلم انواع مواد شوینده، 2 تن برنج و ظروف پلاستیکی کشف کردند.

وی ارزش کالاهای کشف شده در اجرای این طرح را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر 45میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: متصدیان این انبارها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سو استفاده از نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران

کشف 45 میلیارد ریال انواع کالاهای احتکاری در مازندران