مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-14اجتماعي

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می شود


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: از اواسط روز سه شنبه یک سامانه بارشی وارد استان شده و تا اواخر روز چهارشنبه در استان فعال است و پیش بینی می شود بارش ها در مناطق کوهرنگ، - بن، بخش هایی از فارسان، کیار و اردل از شدت بیشتری برخوردار باشند.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده، اظهار کرد: از اواسط روز سه شنبه یک سامانه بارشی وارد استان شده و تا اواخر روز چهارشنبه موجب افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید، رعد و برق و بارش باران خواهد شد، همچنین در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به ویژه نیمه شمالی استان با بارش برف همراه است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: شدت بارش ها در مناطق کوهرنگ، بن، بخش هایی از فارسان، کیار و اردل پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: رانندگان در تردد در محورهای مواصلاتی احتیاط لازم را داشته و از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کنند، همچنین توصیه می شود کوهنوردان و دامداران به ویژه عشایر منطقه کوهرنگ از صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنند، افراد نیز در هنگام عبور از جاده های کوهستانی احتیاط لازم را رعایت و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می شود

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می شود