مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-14سياسي

احتمال خداحافظی مجدد دو عضو از شورای شهر بوشهر!


نمایندگان مجلس دو فوریت طرحی را به تصویب رساندند که در صورت تصویب نهایی آن و تأیید شورای نگهبان آرای دیوان عدالت اداری در مورد بازگشت آسایش و رفاهی به شورای اسلامی شهر بوشهر ساقط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، نمایندگان مجلس دو فوریت طرحی را به تصویب رساندند که در صورت تصویب نهایی آن و تأیید شورای نگهبان آرای دیوان عدالت اداری در مورد بازگشت آسایش و رفاهی به شورای اسلامی شهر بوشهر ساقط می شود.

این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر با دو عضو علی البدل خود شروع بکار کرد.

رفاهی و آسایش در بین 80 نفر منتخب شوراهای شهر در سطح کشور بودند که در پی اصرار هیات مرکزی نظارت انتخابات شوراها که از جمعی از نمایندگان مجلس تشکیل شده است کنار زده شدند.

بر این اساس شورای اسامی شهر بوشهر همچون دیگر شوراهای شهری که منتخبانشان با این مشکل مواجه شدند کار خود را با موقت ابطال کرد و این افراد وارد شورای شهر شدند.

اما این رأی پایانی بر این آمد و رفت ها نیست.

برخی نمایندگان مجلس معتقدند رأی دیوان عدالت اداری پس از برگزاری انتخابات، فلسفه وجودی هیئت های نظارت را زیر سؤال برده اند که موجب تضعیف جایگاه مجلس و سایر نهادهای نظارتی بر امر انتخابات گردیده و مخدوش شدن مشارکت مردم در انتخابات را نیز به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خداحافظی مجدد دو عضو از شورای شهر بوشهر!

احتمال خداحافظی مجدد دو عضو از شورای شهر بوشهر!