مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-14سياسي

تامین ابزار؛ یکی از مهم ترین چالش های پژوهشی علوم زیستی


بنیان گذار یک مجموعه استارت آپی گفت: تامین و رفع ابزارهای پژوهشی علوم زیستی یکی از مهم ترین چالش های پژوهشی در این زمینه است تا اشتغال زایی فارغ التحصیلان این حوزه با مشکل مواجه نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی بنیان گذار یک مجموعه استارت آپی گفت: تامین و رفع ابزارهای پژوهشی علوم زیستی یکی از مهم ترین چالش های پژوهشی در این زمینه است تا اشتغال زایی فارغ التحصیلان این حوزه با مشکل مواجه نشود.

حمید مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جامعه 350 هزار نفری علوم زیستی ایران شامل دانشجویان یا فارغ التحصیلانی است که چالش های پیش روی آنان برای انجام پژوهش های تحقیقاتی، یکی از مهم ترین دغدغه های آنان به شمار می رود و در موارد زیادی منجر به مهاجرت از کشور یا اشتغال به کسب و کارهای غیر مرتبط نیز می شود.

وی افزود: اشتغال این افراد در فضای علمی کشور ضروری است؛ چراکه نیازهای بسیار زیادی در حال حاضر مانند پاندمی کرونا وجود دارد که حضور این افراد می تواند تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد.

همچنین تهیه ابزارهای پژوهشی را به عنوان مشکلی عمده برای پژوهش های جامعه علوم زیستی مطرح می کنم زیرا این پروژه ها به طور معمول هزینه بردار بوده و خرید تجهیزات و مواد مورد نیاز یکی از مشکلات پروژه های تحقیقاتی در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ابزار؛ یکی از مهم ترین چالش های پژوهشی علوم زیستی

تامین ابزار؛ یکی از مهم ترین چالش های پژوهشی علوم زیستی