مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-14ورزشي

توسعه ورزش باستانی در اصفهان مورد توجه قرار گیرد


امام جمعه اصفهان با تأکید بر گسترش ورزش های باستانی و پهلوانی گفت: ورزش های باستانی در اصفهان کمرنگ شده و کمتر اهمیت داده می شود و باید به آن اهمیت و کمک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ گفت: فرهنگ یعنی هویت یک انسان و جامعه و نیاز است این هویت مان را به هویت دیگری تبدیل نکنیم.

وی فرهنگ سازی برای گسترش ورزش در جامعه را ضروری دانست و افزود: گسترش ورزش همگانی و فرهنگ کردن ورزش در جامعه یکی از عوامل جلوگیری از تضعیف روحیه ها و رسیدن به روحیه تلاش و خودباوری برای پیشرفت در عرصه های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اهمیت ورزش خاطرنشان کرد: همیشه تأکیدم بر این بوده که به مردم ورزش کردن را یاد بدهیم و برای تداوم آن فرهنگ ایجاد کنیم؛ نیاز است هر زن و مردی بدانند یکی از غذاهایی که برای سلامت نیاز است ورزش است و همه در قبال این مساله مسؤول هستند اما مسؤول اساسی آن اداره کل ورزش و جوانان است و گاهی اوقات به این موضوع توجه نشده است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تبیین اهمیت ورزش در مدارس از ضروریات جامعه است، گفت: اگر فرهنگ عمومی ورزش ترویج و به درستی تبیین شود خدمتی به جامعه پزشکی و اقتصاد جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش باستانی در اصفهان مورد توجه قرار گیرد

توسعه ورزش باستانی در اصفهان مورد توجه قرار گیرد