مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-14سياسي

برپایی نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس


نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از امروز در شیراز گشایش یافت و به مدت 4 روز و تا 26 آبانماه جاری ادامه دارد.

- ایسنا/فارس نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از امروز در شیراز گشایش یافت و به مدت 4 روز و تا 26 آبانماه جاری ادامه دارد.

رییس جهاددانشگاهی استان فارس یکشنبه 23 آبان در آیین آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای بزرگداشت روز فرهنگ عمومی، موضوع خلاقیت های فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مظاهر بابایی افزود: از آنجا که هدف پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، خلاقیت در مباحث فرهنگی و صنایع دستی است، لذا به پیشنهاد پارک واحد فارس، این نمایشگاه برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: تیم های برتر در این حوزه به مدت 4 روز فعالیت های فرهنگی، خلاقیت ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

رییس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه شاهد تنوع غرفه ها در این نمایشگاه هستیم، اضافه کرد: دستاوردهای جدید و خوبی در این نمایشگاه عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس

برپایی نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس