مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-14اقتصادي

همه مشکلات شهرداری فردیس به موضوع انتزاع می رسد!


مهمترین مشکل شهرداری فردیس است که به زیرساخت شهرداری فردیس مربوط می شود و بسیاری از مشکلات شهرداری به انتزاع مربوط می شود که تا به سرانجام نرسد، - محمدرضا آژیر، شهردار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به اینکه موضوع انتزاع مهمترین مشکل شهرداری فردیس است، اظهار کرد: فردیس حتی یک ماشین به عنوان خدماتی و خدمات رسان  متعلق به شهرداری فردیس ندارد؛ موضوع انتزاع، به همکاری مجموعه استان و تعامل شهرداری کرج نیاز دارد تا سهم شهرداری فردیس مشخص و تحویل شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع انتزاع یک امر  زیربنایی و لازمه کار است و تا انجام نشود، هم شهرداری فردیس را در حوزه های مختلف دچار مشکل می کند و هم هزینه ها را برای شهرداری افرایش می دهد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنانش با شرحی از اقدامات انجام شده در مدت مسئوولیت در شهرداری فردیس، گفت: خوشبختانه تدوین طرح جامع،  طرح جامع ترافیکی و طرح تفصیلی شهر فردیس که می تواند به عنوان  زیربنای ساختاری شهر برای شهرداری فردیس راهگشا باشد؛ در چند ماه اخیر سرعت قابل توجهی داشته است.

وی بزرگترین مشکلی که مردم فردیس با آن مواجه هستند را در  مبادی ورودی و خروجی دانست و  افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی جاده ملارد، جاده کشتارگاه  به عنوان کمربند شرقی شهر در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مشکلات شهرداری فردیس به موضوع انتزاع می رسد!

همه مشکلات شهرداری فردیس به موضوع انتزاع می رسد!