مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-14اجتماعي

ترافیک تهران بیشتر می شود/ افزایش 18 درصدی خودروهای پایتخت در دوران کرونا


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش 18 درصدی تعداد خودروها در پایتخت نسبت به قبل از شیوع کرونا خبر داد و گفت که ترافیک تهران افزایش پیدا خواهد کرد.

- رییس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش 18 درصدی تعداد خودروها در پایتخت نسبت به قبل از شیوع کرونا خبر داد و گفت که ترافیک تهران افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد حسین حمیدی با بیان اینکه ترافیک و آلودگی هوا در تهران سابقه 60 ساله دارد، گفت: در مقطعی که شاهد شیوع کرونا بودیم ترافیک تهران موضوعیت خود را از دست داده بود و به دلیل محدودیت ها، در خیلی مقاطع تردد به سهولت انجام می شد.

اما امروز پس از فراگیری واکسیناسیون و بازشدن مشاغل و بازگشایی مراکز اداری و تجاری، از اول مهر شاهد پرحجم شدن ترافیک در تهران هستیم که البته این شرایط در کل کشور هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه افزایش تردد خودروها در تردد شهری به دلیل شیوع کرونا در این اتفاق تاثیر داشته است، گفت: در عین حال ضعف حمل و نقل عمومی و ریختن بار ترافیک بردوش شخصی ها، بر افزایش ترافیک دامن زده است.

اما باید توجه داشته باشیم که ما هنوز به دوره پیک ترافیک قبل کرونا نرسیده ایم و امروز نسبت به دوران کرونا ترافیک بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک تهران بیشتر می شود/ افزایش 18 درصدی خودروهای پایتخت در دوران کرونا

ترافیک تهران بیشتر می شود/ افزایش 18 درصدی خودروهای پایتخت در دوران کرونا