مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-14اقتصادي

دوگانه اقتصاد رقابتی و قیمت گذاری دستوری یک تناقض است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دوگانه اقتصاد رقابتی و قیمت گذاری دستوری دوگانه صحیح نیست، گفت: حرف زدن از آزاد کردن قیمت و پرهیز از قیمت گذاری دستوری در حالی که بازار خودرو در انحصار دو خودروساز قرار دارد یک تناقض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس امروز (یکشنبه 23 آبان ماه) طی تذکری شفاهی به سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: مجلس بر اساس جداول بودجه 1400 مقرر کرد تا 19 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی تخصیص یابد، متأسفانه این بودجه در تهران بر اساس شاخص هایی که هیچ سنخیتی با نیازهای شهرستان ها و روستاهای محروم ندارد، تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه این موضوعات مشکلات بسیاری را پیش پای استانداران، فرمانداران و حتی سازمان های برنامه و بودجه استانی قرار داده است، افزود: تقاضای ما از میرکاظمی این است که تدبیر کرده و تخصیص اعتبار در این خصوص را اصلاح کند.

زنگنه با اشاره به حرکت هماهنگ را در حوزه صیانت از محصولات کشاورزی رقم زد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در تذکر دیگری با اشاره به تصویب و لغو افزایش قیمت خودروهای داخلی، اظهار داشت: دوگانه اقتصاد رقابتی و قیمت گذاری دستوری دوگانه صحیح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه اقتصاد رقابتی و قیمت گذاری دستوری یک تناقض است

دوگانه اقتصاد رقابتی و قیمت گذاری دستوری یک تناقض است