مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-14سياسي

ثبت تخلفات ثابت و متحرک در کیش هوشمندسازی شد/اجرای پایلوت خودروی خودران


مسئول حمل و نقل هوشمند ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اجرای 5 پروژه هوشمندسازی حمل و نقل در این ستاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب خدامرادی امروز در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد، هم افزایی فعالیت های مرتبط با حوزه حمل و نقل در بخش های مختلفی همچون حمل نقل جاده ای، ریلی، هوایی و یکپارچه سازی آنها به کمک فناوری های فضایی و هوشمندسازی در تعامل با دستگاه های اجرایی ذیربط را از ماموریت های این ستاد نام برد.

وی به وظایف و ماموریت های اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور اشاره و اظهار کرد: این اتحادیه متولی امور حمل و نقل همگانی در شهرهای با جمعیت کمتر از 200 هزار نفر است و بر این اساس حمل و نقل بیش از 95 درصد شهرهای کشور توسط این اتحادیه پوشش داده می شود.

خدامرادی یادآور شد: تجهیز، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری ، بیمه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری ، سوخت خودروهای عمومی ، شناسایی و ساماندهی وانت بارها ، مدیریت مراکز معاینه فنی خودروهای سبک سراسر کشور و امور مربوط به پایانه های مسافربری از وظایف اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تخلفات ثابت و متحرک در کیش هوشمندسازی شد/اجرای پایلوت خودروی خودران

ثبت تخلفات ثابت و متحرک در کیش هوشمندسازی شد/اجرای پایلوت خودروی خودران