مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-14ورزشي

مرحله دوم لیگ پیست دوچرخه سواری کشور به میزبانی مشهد برگزار می شود


رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: دومین و آخرین مرحله لیگ پیست کشور با حضور هشت تیم در هشت رشته در روزهای 23 و 24 آبان ماه در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: دومین و آخرین مرحله لیگ پیست کشور با حضور هشت تیم در هشت رشته در روزهای 23 و 24 آبان ماه در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می شود.

مهدی روزبهانه در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مسابقات لیگ پیست کشور به میزبانی مشهد اظهار کرد: در این رویداد حدود 50 ورزشکار از سراسر کشور در قالب تیم های سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، پیشگامان کویر یزد، مس کرمان، هیات دوچرخه سواری گیلان، آسمان آبی مشهد، هیات دوچرخه سواری زنجان و پدافند هوایی حضور خواهند داشت.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در مرحله نخست لیگ پیست کشور جایگاه پنجم را از آن خود کرد.

استان ما ظرفیت زیادی از دوچرخه سواری کشور را به خود اختصاص داده و در اکثر تیم های خوب کشور نماینده دارد اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت صنایع و اسپانسرها نمی توان از ظرفیت دوچرخه سواران خراسانی در تیم های مشهدی استفاده کرد.

روزبهانه یادآور شد: برنامه ریزی شده بود که مرحله دوم لیگ برتر پیست جوانان 27 و 28 آبان ماه به میزبانی مشهد برگزار شود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم لیگ پیست دوچرخه سواری کشور به میزبانی مشهد برگزار می شود

مرحله دوم لیگ پیست دوچرخه سواری کشور به میزبانی مشهد برگزار می شود