مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-14سياسي

معلولین یزد سوار بر ویلچرهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 


طرح مثبت حرکت ستاد فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز خانواده های محروم معلولین یزد را از ویلچر بی نیاز کرد، طرحی که قرار است همچنان تداوم داشته باشد.

- معلولین یزد سوار بر ویلچرهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  ایسنا/یزد طرح مثبت حرکت ستاد فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز خانواده های محروم معلولین یزد را از ویلچر بی نیاز کرد، طرحی که قرار است همچنان تداوم داشته باشد.

علی اکبر محمدپناه رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در مراسم اهدای ویلچر به خانواده های نیازمند که صبح امروز در ستاد فرمان امام برگزار شد، با بیان این که ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت های اجتماعی متعددی نیز انجام می دهد، گفت: شورای اجتماعی در ستاد فرمان امام شکل گرفته که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در اجرای طرح ها اقدام می کند.

وی با اشاره به این که طرح 110 محله به صورت سراسری در حال اجراست، گفت: در کل کشور 110 محله محروم در نظر گرفته شده که شامل محله صدراباد به عنوان محله ای محروم در یزد و یک محله محروم در رباط پشت بادام، علی اباد میبد، مهریز و خاتم است که در این محلات خانه احسان ستاد تشکیل یا در شرف تشکیل است.

این مسئول با بیان این که مشکلات این محلات به صورت ذره بینی بررسی می‎ شود، گفت: مشکلات این منطاق را می بینیم و در 6 ماه تا یک سال آینده منطقه را از محرومیت و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولین یزد سوار بر ویلچرهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 

معلولین یزد سوار بر ویلچرهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره)