مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-14فرهنگي

ارسال 282 عنوان کتاب به دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ارسال 282 عنوان کتاب به دبیرخانه هشتمین دوره جایزه انتخاب کتاب سال این استان خبر داد.

- ، احمد حسین فتایی امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه ها و فعالیت های هفته کتاب ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب، گفت: فعالیت های فرهنگی با محوریت کتاب باید در طول سال و در قالب برنامه های مختلف تداوم داشته باشد و ما در هفته کتاب شاهد نتایج مثبت این فعالیت ها و افزایش علاقه مندی به مطالعه در سطح جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: علاقه مندی به مطالعه باید در سنین کودکی و در نهاد خانواده در وجود افراد شکل بگیرد و یکی از راهکارهای تحقق این موضوع طراحی و تدوین برنامه های آموزش محور برای والدین است که می تواند در قالب بسته های مختلف رسانه ای به جامعه ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری 120 برنامه فرهنگی و هنری همزمان با بیست و نهمین دور هفته کتاب در لرستان، افزود: مهم ترین رویداد فرهنگی که در این هفته برگزار می شود، هشتمین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان است که در مجموعه 282 عنوان کتاب به دبیرخانه این رویداد ارسال و مورد داوری اساتید کشوری در تهران قرار گرفت.

فتایی بیان داشت: در مرحله نخست داوری 29 عنوان کتاب به مرحله نهایی راه یافت که پس از بررسی دقیق تک تک آثار توسط داوران این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 282 عنوان کتاب به دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال لرستان

ارسال 282 عنوان کتاب به دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال لرستان