مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-14سياسي

توسعه همکاری های معاونت علمی با نهادها برای هوشمندسازی حمل و نقل


صبح امروز تفاهم نامه ای با هدف توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند شهری به واسطه شرکت های دانش بنیان بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی منعقد شد.

- صبح امروز تفاهم نامه ای با هدف توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند شهری به واسطه شرکت های دانش بنیان بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طی مراسمی تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عقد شد.

این تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه حمل و نقل درون شهری مبتنی بر دانش و فناوری های روز دنیا و استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی این شرکت ها منعقد شده است.

همچنین همکاری در انجام انواع مطالعات حمل و نقل هوشمند طرح های تحت پوشش، همکاری در توسعه حمل و نقل همگانی هوشمند، توسعه سیستم های مبتنی بر مشارکت و نظارت مردمی و همکاری در بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در پیاده سازی سامانه های حمل و نقل هوشمند، از محورهای این تفاهم نامه به شماره می روند.

علاوه بر این، همکاری در شناسایی و بهره گیری از مراکز رشد و شتابدهی و سرمایه گذاران در بخش حمل و نقل هوشمند شهری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های معاونت علمی با نهادها برای هوشمندسازی حمل و نقل

توسعه همکاری های معاونت علمی با نهادها برای هوشمندسازی حمل و نقل