مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-14اجتماعي

تقاطع غیر همسطح میدان بار مسدود شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از مسدود شدن سطح سوم تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری(پل روگذر میدان بار) برای عملیات فنی از امروز به مدت یک هفته خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از مسدود شدن سطح سوم تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری(پل روگذر میدان بار) برای عملیات فنی از امروز به مدت یک هفته خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره اینکه این مسیر از سمت بلوار ارتش به بلوار آیت الله نجفی مسدود شده است، اظهار کرد: پس از اتمام عملیات بهسازی این قسمت، مسیرهای دیگر این تقاطع برای اجرای عملیات فنی و بهسازی مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این عملیات با هدف پیشگیری از بروز آسیب و برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح میدان بار انجام می شود، افزود: از رانندگان درخواست می کنیم در مدت اجرای عملیات فنی از مسیر جایگزین بلوار سید جمال، دوبرگردان و راستگرد سید جمال برای رفتن از بلوار ارتش به سمت بلوار آیت الله نجفی استفاده کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این، تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت و برگشت پل های خواجه رشید و روگذر تختی نیز اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیر همسطح میدان بار مسدود شد

تقاطع غیر همسطح میدان بار مسدود شد