مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-14بين الملل

لفاظی سفیر بحرین علیه ایران در نشست لابی صهیونیستی


شیخ عبدالله بن راشد آل خلیفه سفیر بحرین در واشنگتن ضمن شرکت در نشست یک لابی آمریکایی-صهیونیستی که مواضع به شدت ضد ایرانی دارد، به عنوان میهمان در آن سخنرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که سرکوب اعتراضات در ، شیخ عبدالله بن راشد آل خلیفه در نشست گروه موسوم به اتحاد علیه ایران هسته ای (UANI) که یک لابی آمریکایی-صهیونیستی است، حضور یافت.

طبق این گزارش، تعدادی از اعضای ارشد کنگره آمریکا از هر دو حزب از قبیل سناتور باب منندز رییس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا و لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری خواه هم در نشست یوآنی شرکت داشتند.

سفیر منامه در واشنگتن بر تهدیدها و چالش های امنیتی در سطوح منطقه ای و بین المللی تاکید کرد و مدعی تلاش بحرین برای حفظ حرکت کشتیرانی در خلیج عربی (خلیج فارس) از طریق ائتلاف های متعدد با کشورها شد.

شیخ عبدالله از کشورهای شریک و متحد بحرین خواست تا تلاش ها را در برابر خطرات احتمالی تشدید کنند و همچنین درباره آنچه که او تهدید نیروهای نیابتی ایران برای منطقه خواند، لفاظی کرد.

سفیر بحرین در آمریکا سپس به تمجید از سیاست خارجی منامه که به گفته او پایه های آن را حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین بنا نهاده است، پرداخت و گفت: سیاست خارجی بحرین منافع شهروندان را در صدر اولویت های خود قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لفاظی سفیر بحرین علیه ایران در نشست لابی صهیونیستی

لفاظی سفیر بحرین علیه ایران در نشست لابی صهیونیستی