مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-14اقتصادي

ضریب نفود گاز در مناطق شهری ایلام 100 درصدی شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: آخرین شهر ایلام (پهله) گازدار و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان 100 درصدی شد.

- عباس شمس اللهی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه با گازدار شدن شبکه شهر پهله، تعداد 26 شهر استان ایلام گازدار شدند، گفت: با تلاش جهادی همکاران شرکت گاز استان آخرین شهر ایلام گازدار و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان 100 درصدی شد.

وی با بیان اینکه با ورود گاز به شبکه شهر پهله یک هزار و 100 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: کلیه روستاهای مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تحریم های ظالمانه، کمبود شدید کالاهای مورد نیاز اجرای عملیات، توپوگرافی خشن منطقه و عبور از کوه های صعب العبور در مسیر این خط باعث شد که کار گازرسانی به شهر پهله با کندی انجام شود، اظهار داشت: گازرسانی به شهر پهله و روستاهای مسیر یکی از سخت ترین و صعب العبور پروژه های گازرسانی در سطح استان بود که خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران این موضوع محقق و مردم این مناطق به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

  وی تصریح کرد: برای گازرسانی به پهله و روستاهای مسیر 24 کیلومتر شبکه توزیع، 39 کیلومتر خط تغذیه فلزی در سایزهای 6 و 8 و 12 و سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 2500، 5 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفود گاز در مناطق شهری ایلام 100 درصدی شد

ضریب نفود گاز در مناطق شهری ایلام 100 درصدی شد