مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-14اجتماعي

کاهش دید افقی بر اثر مه گرفتگی در برخی جاده های زنجان


یک مسئول در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: مه گرفتگی در برخی جاده های زنجان دید افقی را کاهش داده است.

- محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قطع شده و تردد به حالت روان و عادی در جریان است.

وی از مه گرفتگی گردنه سعیدآباد در زنجان ـ بیجار و گردنه سازین در محور خدابنده ـ همدان خبر داد و گفت: به دلیل کاهش دید افقی، لازم است رانندگان برای تردد از این محورها از چراغ مه شکن استفاده کنند.

رییس مرکز اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه در اثر بارش های اخیر 130 روستا در محاصره برف و کولاک قرار گرفت، عنوان کرد: تاکنون بخش قابل توجهی از راه های روستایی بازگشایی شده و تا ظهر امروز به پایان می رسد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر 50 اکیپ راهداری در 32 گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های بین راهی این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

یوسفی ادامه داد: از مسافران تقاضا داریم پیش از سفر از وضعیت راه ها آگاهی کسب کنند و برای این منظور می توانند با شماره 141 تماس بگیرند یا نرم افزار 141 را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید افقی بر اثر مه گرفتگی در برخی جاده های زنجان

کاهش دید افقی بر اثر مه گرفتگی در برخی جاده های زنجان