مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-14اقتصادي

سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401


طی چند سال گذشته، سررسید یکی از پردرخواست ترین هدایا از سمت مشتریان بوده است.

همچنان که برخلاف سابق که هر شخص چندین سررسید به عنوان هدیه از سمت شرکت ها دریافت می کرد، - در سال های اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و هزینه های بالای کاغذ و البته گرانی تبلیغات، اکثر افراد سررسیدهای خود را از مراکز لوازم التحریر به صورت شخصی تهیه می کنند و دیگر، دور از ذهن است که هر فرد حتی یک سررسید هم هدیه بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پارت چاپ، اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، سررسید و تقویم رومیزی همچنان گزینه ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه ای است که یک سال به همراه مشتری می ماند و برند و خدماتش را در ذهن او ماندگار می کند.

پس فکر کردن به سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 را باید از اکنون آغاز کرد که می تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد.

انتخاب تولیدکننده سررسید جهت سفارش گام اول در تولید سررسید، انتخاب تولیدکننده مناسب است تا با بهترین کیفیت سررسید در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

یکی از بهترین تولیدکنندگان از لحاظ کیفیت، رضایت مشتریان و حجم تولید، واحد سالنامه پارت است که هرساله با ارائه مدل های نو و باکیفیت، می تواند نظر مخاطبان را جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401

سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401