مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-14اجتماعي

درخشش دانش آموز کردستان در المپیاد علوم زمین


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: اسما مشیر پناهی دانش آموز دهگلانی با درخشش در المپیاد علمی، مدال نقره کشوری در رشته علوم زمین را کسب و برای استان کردستان افتخار آفرید.

- رشید قربانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: بر اساس اعلام باشگاه دانش پژوهان جوان، اسما مشیر پناهی توربریز از شهرستان دهگلان با درخشش در مرحله نهایی المپیاد های علمی در جمع برترین ها قرار گرفت و موفق شد مدال نقره کشوری را در رشته علوم زمین کسب نماید.

وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به این دانش آموز برگزیده و خانواده وی، تصریح کرد: این موفقیت را به مردم استان به ویژه جامعه فرهنگیان تبریک و امیدواریم این روند رو به رشد و کسب ربته برتر دانش آموزان کردستان استمرار داشته باشد.

به گفته وی، برای انتخاب و تشویق دانش آموزان نخبه و ایجاد تکاپوی آموزشی در سطح کشور سالانه آزمونی تحت عنوان المپیاد دانش آموزی برگزار می شود که المپیاد زمین شناسی یکی از مهم ترین رشته های آن است.

وی افزود: المپیاد زمین شناسی دانش آموزی برای داوطلبان رشته های ریاضی، فیزیک و علوم تجربی قابل نام نویسی است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندانی که در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام در این المپیاد می کنند با مطالعه منابع المپیاد زمین شناسی خود را برای شرکت در آزمون و رقابت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموز کردستان در المپیاد علوم زمین

درخشش دانش آموز کردستان در المپیاد علوم زمین