مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-14سياسي

چه کسانی در بحث حجاب کم کاری کردند؟


همیشه گفته می شود منع و محرومیت آسیب زاست اما شواهد و قراین نشان می دهد بی قید و بندی و آزادی بیش از حد و عدم رعایت حریم ها بین زن و مرد منجر به بروز مشکلات و آسیب دیدن افراد جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سی و سومین و سی و چهارمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 23 آبان و سه شنبه 25 آبان ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

طبق روال فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالش ها و مسائل جدی شبکه مسائل عفاف و حجاب مورد بررسی قرار می گیرد، این هفته نیز برنامه چراغ چالش جدیدی را مورد بررسی قرار داده که عبارت است از فارغ از نقش دشمنان داخلی و خارجی در بوجود آمدن شرایط نامناسب عفاف و حجاب در کشور، چه کسانی بیشتر از همه کم کاری و کوتاهی کردند؟ چالش این هفته با حضور میهمانان ارجمند مهری طالبی دارستانی بانوی فعال و مددکار اجتماعی، کارشناس حوزه زنان و دانشجوی دکترای مطالعات زنان، یکی از بانوان فعال جهادی و همچنین از فعالان حوزه فضای مجازی و همچنین شمیلا رضایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کمیسیون حمایت از حقوق مادران، کارشناس ارشد رشته حقوق اقتصادی و با سابقه فعالیتی نزدیک به بیست سال وکالت در حوزه حقوقی و مشاور حوزه خانواده، خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در بحث حجاب کم کاری کردند؟

چه کسانی در بحث حجاب کم کاری کردند؟