مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-14اقتصادي

حال ناخوش سفر هوایی همدان


این روزها حال سفرهای هوایی همدان خوب نیست و کمک به حل این وضعیت نیازمند عزم جدی مسوولان است، باید با جدیت ورود کنند و نگذارند فرودگاه غیرفعال باشد، - خبرگزاری فارس - همدان: از وقتی که کرونا خود را بر سر زندگی مردم آوار کرد، پروازها هم به اجبار با ظرفیت کمتری مسافرگیری می کردند تا اینکه چند روز قبل شنیدیم از این پس پروازها با ظرفیت کامل انجام می شود، ناخواسته یاد فرودگاه تعطیل همدان افتادیم که ای دل غافل ما در همدان اصلا پروازی نداریم که مسافری داشته باشد! سالهاست فریاد می زنیم که همدان پرواز می خواهد، صنعت هوایی همدان را تقویت کنید، فرودگاه همدان از رکود خارج شود و.

اما فقط می گوییم و فریادمان به جایی نمی رسد.

تلاش نیکبخت استاندار اسبق همدان و نمایندگان وقت مجلس برای برقراری پروازهای فرودگاه همدان، تنها به دو تا سه پرواز مشهد، تهران و کیش ختم شد که آنها هم یکی پس از دیگری به دلایل مختلف پس از مدتی تعطیل شد.

اما در دوران شاهرخی استاندار سابق همدان نیز تا چندین ماه پروازها را برقرار بود که البته مجدد کان لم یکن شد و همین چند مورد پرواز هم تعطیل؛ هرچند شیوع بیماری کرونا هم مزید بر علت شد و کلا فرودگاه همدان تیک آف کرد!  روزها و سال هاست که می گذرد، تجهیزات فرودگاه همدان به شهر دیگری می رود و هیچ مسوولی پیگیر قضایا نمی شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش سفر هوایی همدان

حال ناخوش سفر هوایی همدان