مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-14سياسي

تناقض هایی در یک انتصاب خانوادگی/ یک بخشداری و 2 بخشدار


جذب و انتصاب شبه برانگیز خواهر معاون استاندار سابق مازندران در فرمانداری میاندورود همچنان موضوعی است که به تناقض آن در دوران مدیریتی گذشته پاسخ داده نشد چرا که بررسی ها از وجود 2 بخشدار در یک بخشداری براساس حکم انتصاب خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها ماجرای استخدام بستگان مسؤولان در ادارات اجرایی و انتصاب های فامیلی مورد حساسیت افکار عمومی قرار دارد که طی چند ماه اخیر نمونه آن در استان مازندران به وقوع پیوسته است.

چندی پیش یکی از اعضای شورای شهر آمل از استخدام عجیب فرزند یکی از کارکنان استانداری مازندران در شهرداری آمل و سازمان همیاری شهرداری ها پرده برداشت و اکنون طی هفته های اخیر موضوع جذب همسر و خواهر معاون استاندار سابق مازندران موجب تعجب همگان شد.

خبرگزاری فارس چندی پیش در گزارشی به موضوع استخدام خواهر معاون استاندار سابق مازندران پرداخت ( مرکزی میاندورود به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اقدام غیرقانونی در این ارتباط صورت نگرفته، با تشخیص استاندار مازندران به دلیل توانمندی که خواهرم داشت از ظرفیت وی در این مجموعه استفاده شده است.

*خواهرم بخشدار میاندورود نیست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اظهار کرد: اینکه گفته شده به عنوان جایگاه شغلی بخشدار مرکزی در حال فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض هایی در یک انتصاب خانوادگی/ یک بخشداری و 2 بخشدار

تناقض هایی در یک انتصاب خانوادگی/ یک بخشداری و 2 بخشدار