مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-14پزشكي

واکنش وزارت بهداشت به طرح ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی با تاکید بر اینکه دانشگاه های وزارت علوم از توسعه آموزش علوم پزشکی الگو برداری کنند، گفت: اگر وزیر علوم عنوان می کند که باید داروسازی را در کنار شیمی قرار دهیم، - دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی با تاکید بر اینکه دانشگاه های وزارت علوم از توسعه آموزش علوم پزشکی الگو برداری کنند، گفت: اگر وزیر علوم عنوان می کند که باید داروسازی را در کنار شیمی قرار دهیم، باید دید آیا توانسته اند بین بیولوژی، شیمی و فیزیک که در یک دانشکده بوده ارتباط برقرار کنند؟ اگر الگویی وجود دارد به ما هم بگویند تا از آن الگوها استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا حسن زاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از سال 1364 با هدف کارآمدتر کردن سیستم بهداشتی و درمانی کشور و اثربخشی بیشتر در آموزش پزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد و نقطه قوت وزارت بهداشت، چیدمان عرصه های آموزشی، نظام ارزشیابی و اعتباربخشی و پویایی آموزش پزشکی بوده است.

وی افزود: تجربه کشور در مدیریت کووید19 و تلاش مجاهدانه کادر بهداشتی و درمانی کشور بیانگر این است که سیستم بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی کشور، کارآمد بوده است.

دانشگاه های علوم پزشکی کشور، نمونه بارز دانشگاه های نسل نوین هستند که هم بین المللی سازی و هم تقاضا محوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به طرح ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی

واکنش وزارت بهداشت به طرح ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی