مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-14سياسي

طنین مظلومیت شهیده خاموش در سرزمین مجاهدت های خاموش


شورای وحدت اصول گرایان استان کردستان تلاش گروه های عملیات تفحص و کاوش پیکر شهدای مطهر را ارج می نهد که برگ زرین دیگری را به تاریخ غرورآفرین مردم کردستان در دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کردند.

- شورای وحدت اصولگرایان استان کردستان، طی بیانیه ای اعلام کرد: در ادبیات جامعه شناسی کشورمان، مردم کردستان همواره به مرزداران غیور شهرت داشته اند و تجلی این اشتهار در 8 سال جنگ تحمیلی عینیت کاملاً متمایزی یافت.

دست نیافتن دشمن حتی به ذره ای از خاک کردستان علی رغم 230 کیلومتر مرز مشترک با عراق، مرهون حضور فداکارانه مردم این دیارِ مظلوم در کنار رزمندگان ارتش و سپاه بود.

لکن به فرموده رهبر فرزانه و عالی قدرمان مردم کردستان در عین مبارزه با دشمن خارجی، در داخل خانه و محیط زندگی خود نیز با ضدانقلاب در جنگ بودند و شهدای کردستان متمایز از شهدای سایر مناطق کشور هستند و به همین سبب نیز خانواده، زنان و مادران کردستانی همراه و هم گام با غیورمردان کردستان، مصائب و آلام ناشی از جنگ را متحمل شده اند.

امروز در کوه های چهل چشمه کردستان، طنین مجاهدت های خاموش پس از گذشت سی و هفت سال، ضمن انعکاس آوای مظلومیت مردم کردستان، چهره ددمنش و واقعی مدافعین دروغین حقوق مردم کُرد را بیش از پیش نمایان ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین مظلومیت شهیده خاموش در سرزمین مجاهدت های خاموش

طنین مظلومیت شهیده خاموش در سرزمین مجاهدت های خاموش