مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-14اقتصادي

بیش از 9 و نیم میلیون نفر؛ شمار مبتلایان کرونا در انگلیس


انگلیس نخستین کشوری بود که واکسیناسیون کرونا را اجرا کرد با وجود این، همچنان شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد، در شبانه روز گذشته 38 هزار و 351 هزار نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور را به 9 میلیون و 524 هزار و 971 نفر رساندند.

وزارت بهداشت انگلیس همچنین اعلام کرد، در شبانه روز گذشته 157 بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند که با احتساب قربانیان جدید، شمار جان باختگان کرونا در انگلیس به روایت دولت به 142 هزار و 835 نفر رسید.

مرکز ملی آمار انگلیس، چهار هفته پیش با استناد به گواهی های فوت صادر شده، شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از 163 هزار نفر اعلام کرد.

انگلیس نخستین کشوری بود که واکسیناسیون کرونا را اجرا کرد با وجود این، همچنان شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور پرشمار رو به افزایش است.

کارشناسان و مسئولان بهداشت و درمان انگلیس با ابراز نگرانی از خیز تازه کرونا در این کشور از دولت خواستند، برخی محدودیت های کرونایی را باز گرداند، اما دولت انگلیس که زیر شدید ناشی از کسری بودجه است اعلام کرد مادامیکه فشار غیرقابل تحمل بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 9 و نیم میلیون نفر؛ شمار مبتلایان کرونا در انگلیس

بیش از 9 و نیم میلیون نفر؛ شمار مبتلایان کرونا در انگلیس