مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-14سياسي

پیگیری ها نگذاشت تنها کشورهای ثروتمند از مواهب کاپ 26 بهره مند شوند


تابش نماینده ادوار مجلس و رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس دهم تاکید کرد: کاپ 26 بزرگترین اجلاس تغییرات اقلیمی بعد از اجلاس پاریس بود که در عین بیان دغدغه های افکار عمومی و جهانیان نسبت به گرمایش زمین و تغییر اقلیم با پیگیری هیات ایرانی، - تابش نماینده ادوار مجلس و رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس دهم تاکید کرد: کاپ 26 بزرگترین اجلاس تغییرات اقلیمی بعد از اجلاس پاریس بود که در عین بیان دغدغه های افکار عمومی و جهانیان نسبت به گرمایش زمین و تغییر اقلیم با پیگیری هیات ایرانی، هند، نیجریه، آفریقای جنوبی و چین و.

سایر کشورهای دارای منابع سوختهای فسیلی و در حال توسعه نگذاشت واقعیت ها نادیده انگاشته شود و تنها کشورهای ثروتمند وتوسعه یافته از مواهب اجلاس بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش در یادداشتی مواردی را در این خصوص متذکر شده که در زیر می خوانیم: سرانجام اجلاس تغییرات اقلیمی در گلاسکو موسوم به کاپ 26 پس از دو هفته بحث و مجادله و کش و قوس و تمدید مهلت 24 ساعته، با صدور بیانیه ای که به امضای حدود 200 کشور دنیا رسید، در نیمه شب شنبه به کار خود پایان داد.

از جمله توافق های حائز اهمیت در اجلاس گلاسکو می توان به: وعده پایان جنگل زدایی و معکوس کردن روند آن تا سال 2030 توسط بیش از 100 رهبر جهان، متعهد شدن بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها نگذاشت تنها کشورهای ثروتمند از مواهب کاپ 26 بهره مند شوند

پیگیری ها نگذاشت تنها کشورهای ثروتمند از مواهب کاپ 26 بهره مند شوند