مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-14ورزشي

بهره برداری از مجموعه ورزشی چهارمنار یزد در آینده ای نزدیک


سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در جریان بازدید از مجموعه ورزشی چهارمنار یزد از پیشرفت افزون بر 60 درصدی این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد بهره برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

- ایسنا/یزد سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در جریان بازدید از مجموعه ورزشی چهارمنار یزد از پیشرفت افزون بر 60 درصدی این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد بهره برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

علیرضا نقوی در تشریح این مجموعه ورزشی گفت: این مجموعه در زمینی به متراژ دو هزار و 650 مترمربع در قالب زمین های فوتبال و بسکتبال در حال ساخت است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه ورزش در منطقه بافت تاریخی شهر یزد، بیان کرد: هدف از ایجاد این مجموعه، توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در منطقه تاریخی و در راستای افزایش نشاط و سلامتی شهروندان ساکن در این بخش از شهر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروزه توجه به امر ورزش به عنوان یک عنصر مهم تأثیرگذار در تمامی ابعاد جامعه مطرح است به همین منظور برای افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه، ضرورت دارد در این حوزه اقدامات عمرانی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه بافت تاریخی یزد، نقوی در پایان این بازدید نیز از ساکنین و معتمدین محله های بافت تاریخی برای مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجموعه ورزشی چهارمنار یزد در آینده ای نزدیک

بهره برداری از مجموعه ورزشی چهارمنار یزد در آینده ای نزدیک