مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-14سياسي

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در استان اردبیل برای حل مشکلات مردم شایسته است به صورت میدانی وارد عمل شده و پشت میز نشینی را رها کنند.

- سید غنی نظری 23 آبان در جریان بازدید از طرح های توسعه روستای ماجولان در خلخال اظهار کرد: مردم امروز گرفتار مشکلات و نارسایی هایی در بخش طرح هادی، تأمین آب و نیازهای اولیه هستند که مدیران باید با حضور در جمع مردم در حل این مشکلات به صورت شهرستانی و استانی وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: دیگر دوره نشستن در پشت میز و تصمیم گیری های کاغذی به پایان رسیده و در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا با هدف گذاری مشکلات مردم به صورت جدی مدیران آستین بالا زده و وارد میدان کار و عمل شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سرکشی به اکثر روستاهای شهرستان های خلخال و کوثر مطالبه جدی مردم تأمین آب، آسفالت راه های روستایی، اجرای طرح های هادی و تکمیل پروژه های نیمه تمام گازرسانی، اینترنت پرسرعت و همچنین مشکلات معیشتی است که با نگاهی درست باید در این زمینه وعده عملیاتی به مردم داده شود.

نظری افزود: قرار نیست مردم مناطق روستایی به خاطر بی تدبیری ها و عدم تأمین امکانات در روستاها سخت ترین شرایط زندگی و معیشت را داشته باشند و ما از آنها انتظار داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند