مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:302021-11-14اقتصادي

کشاورزان گلستان فرصت کشت را از دست ندهند


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان گفت: اگر کشاورزان گلستانی منتظر بارش باران موثر باشند عملاً دو الی سه هفته تاریخ کشت را از دست می دهند.

- ، محمدرضا عباسی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارندگی های اخیری که در گلستان اتفاق افتاد در نواحی جنوبی استان مانند علی آبادکتول، گرگان، بندرگز، مینودشت و کردکوی موثر بود و شرایط برای کشت 100 درصد محصول فراهم است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان افزود: در این مناطق کشاورزان اقدام به کشت کرده و کسانی هم که کشت خود را انجام نداده اند، می توانند در اولین فرصت به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه و بذر اصلاح شده و کودهای شیمیایی دریافت کنند.

وی بیان کرد: در شمال استان مانند کلاله، گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن و گمیشان هم که بارندگی کمتر بوده، شرایط برای کشت فراهم است و کشاورزان می توانند با ادوات موجود اقدام به کشت کرده و با توجه به بارندگی هایی که در پیش رو داریم، کشت انتظاری انجام دهند.

عباسی ادامه داد: امکانات لازم در اختیار کشاورزان قرار می گیرد تا کشت خود را انجام دهند و با اولین بارندگی، محصول شروع به سبز شدن می کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان توضیح داد: اینکه کشاورز منتظر باشد باران موثر ببارد عملاً دو الی سه هفته تاریخ کشت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان گلستان فرصت کشت را از دست ندهند

کشاورزان گلستان فرصت کشت را از دست ندهند