مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 03:452021-11-14ورزشي

جشنواره گل ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران


تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در دیداری خانگی از فصل جاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر هیات زنجان به برتری دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در هفته دوم مسابقات لیگ برتر ایران مقابل تیم هیأت جانبازان و معلولین زنجان به برتری قاطع دست یافت تا موقعیت خود را در جدول رده بندی گروه دوم این فصل بهبود بخشیده و به حضور قدرتمند در دیدارهای آتی بیاندیشد.

بسکتبالیست های تیم ایثار شیمیدُر قم که در فصل 1400 داشت و در نهایت با حساب 97 بر 65 به پیروزی رسید تا دو امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

این در حالی است که تیم ایثار شیمیدُر قم در هفته نخست فصل جاری لیگ برتر ایران، از گروه دوم مقدماتی در میهمانی تیم شهروند آمل را واگذار کرده بود و در همین گروه تیم هیأت زنجان در مصاف با تیم آسایشگاه فیاض بخش مشهد با نتیجه نزدیک شکست خورده بود.

ایثاری ها در بازی خارج از خانه هفته نخست لیگ برتر مقابل پرمهره شهروند آمل نمایش قابل قبولی داشتند و اگر در استفاده از فرصت های گلزنی خود باتجربه و دقیق تر عمل می کردند، امکان کسب نتیجه بهتر برابر نماینده آمل را داشتند اما اکنون باید تمام حواس خود را به بازی خارج از خانه حساس هفته سوم مقابل تیم آویژه صنعت پارسا مشهد معطوف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران

جشنواره گل ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران