مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 19:202021-11-13سياسي

رهاسازی غیرقانونی ماهی درسدهای شهرچای و مهاباد/لزوم تذکر به شیلات


عضور شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از آلودگی آب شهرچای ارومیه گفت: باید از اداره کل شیلات آذربایجان غربی دلیل این کار را جویا و اخطار جدی صادر کرد.

- ، نقی کریمی شنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سخنانی پیرامون آلودگی آب سد شهرچای بر اثر ازدیاد ماهیان اظهار کرد: برخی ماهی ها با تغذیه از باکتری های پشت سدها باعث کاهش آلودگی می شوند، متأسفانه طی سالهای گذشته جهاد کشاورزی مخفیانه اقدام به رهاسازی غیرقانونی ماهیانی در سدهای شهرچای و مهاباد کرده که باعث آلودگی آب سدها شده است.

عضو شورای اسلامی ادامه داد: با دلایل محکم اعلام می کنم محور توسعه در آذربایجان غربی گردشگری است و مدیریت شهری در این راستا در کنار میراث فرهنگی است.

کریمی ادامه داد: در دره نازلو در 40 هزار سال پیش انسان های عصر شکار وجود داشتند و این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق است، در سفر ریاست جمهوری باید موضوع دره نازلو و جذب اعتبارات و سرمایه برای توسعه گردشگری را مطالبه کنیم.

وی عنوان کرد: محال باراندوزچای نیز ظرفیت فوق العاده ای برای توسعه گردشگری دارد و شخصاً آمادگی کمک در این راستا برای تعیین روستاهای هدف گردشگری هستم، همایش ارومیه شناسی برگزار و توانمندی های این شهر تاریخی به همگان شناسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی غیرقانونی ماهی درسدهای شهرچای و مهاباد/لزوم تذکر به شیلات

رهاسازی غیرقانونی ماهی درسدهای شهرچای و مهاباد/لزوم تذکر به شیلات