مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-13سياسي

ورود مدیران پروازی به استان قزوین ممنوع شد


بومی بودن مدیران اصل نیست اما به هر حال یک مزیت محسوب می شود و در ضمن همه مدیران باید ساکن استان قزوین باشند و هیچ مدیر پروازی در استان را نمی پذیرم.

- استاندار قزوین گفت: بومی بودن مدیران اصل نیست اما به هر حال یک مزیت محسوب می شود و در ضمن همه مدیران باید ساکن استان قزوین باشند و هیچ مدیر پروازی در استان را نمی پذیرم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدمهدی اعلایی در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید قزوین که شامگاه امروز در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه استان قزوین از این به بعد بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اداره خواهد شد اظهار داشت: در مدیریت استان تلاش می کنیم تا انقلاب گری را همراه کنیم و از ظرفیت جوانان و نخبگان بهره ببریم.

وی بهبود مستمر را شاخصه ارزیابی مدیران در دوره جدید استانداری قزوین دانست و گفت: در جا زدن را از هیچ مدیریتی نمی پذیرم و در ضمن اولویت ما در مدیریت استان قزوین اقتصاد خواهد بود به طوری که هم وضعیت اقتصادی استان قزوین بهتر شود و هم به استان های دیگر کمک کنیم.

اعلایی رقابت سیاسی توام با اخلاق را مسبب ایجاد نشاط در فضای فرهنگی و مدیریتی استان دانست و اضافه کرد: مدیران اجرایی ما برای همکاری با مردم و سایر ارگان ها باید اخلاق مدار عمل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدیران پروازی به استان قزوین ممنوع شد

ورود مدیران پروازی به استان قزوین ممنوع شد