مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-13اقتصادي

احضار وزیر صمت به مجلس به دلیل ماجرای افزایش قیمت خودرو


نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند پس از گرانی کارخانه ای خودرو در هفته گذشته، رییس جمهور دستور لغو افزایش قیمت ها را داد، اما از آنجا که رشد بهای خودرو بی ضابطه و بدون مجوز سازمان های مسئول انجام گرفته بود، - جی پلاس؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست فوق العاده کمیسیون متبوعش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو خبر داد.

سیدجواد حسینی کیا از احضار وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی افزایش بی ضابطه قیمت خودرو خبر داد و گفت: هرچند پس از گرانی کارخانه ای خودرو در هفته گذشته، رییس جمهور دستور لغو افزایش قیمت ها را داد، اما از آنجا که رشد بهای خودرو بی ضابطه و بدون مجوز سازمان های مسئول انجام گرفته بود، وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا برای ارائه توضیحات لازم به کمیسیون صنایع و معادن احضار شده است.

مجلس با افزایش قیمت خودرو مخالف است نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس با افزایش قیمت خودرو مخالف است زیرا با گران شدن کارخانه ای خودرو، بازار بیش از پیش ملتهب شده و بهای خودرو رشد افسارگسیخته ای خواهد داشت.

وی افزود:در هرصورت باید با مدیریت صحیح، بهای تمام شده تولید خودرو کاهش یابد نکته دیگر اینکه تجربه بیانگر این است معمولا بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار وزیر صمت به مجلس به دلیل ماجرای افزایش قیمت خودرو

احضار وزیر صمت به مجلس به دلیل ماجرای افزایش قیمت خودرو