مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-13سياسي

پیشگامان انقلاب اسلامی میزبان روسای دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی


ُسرپرست دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی در جلسه هفتگی جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان حضور پیدا کردند و مهمترین رویکردها و برنامه های خود برای مدیریت دانشگاه ها را تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ُسرپرست دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی در جلسه هفتگی جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان حضور پیدا کردند و مهمترین رویکردها و برنامه های خود برای مدیریت دانشگاه ها را تشریح کردند.

در همین زمینه مرتضی آرسته دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به جزییات این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارائه توضیحات در خصوص تلاش های نمایندگان مجلس، مسوولان و دلسوزان نظام برای انتصاب دو رییس انقلابی و ارزشی در دو دانشگاه بزرگ اصفهان، دغدغه پیشگامان انقلاب اسلامی را در حفظ ارزش های انقلاب، آرمان های امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود: در این جلسه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن بیان دشواری و سختی های پیش روی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و بدهی به جا مانده از دولت قبل در بخش سلامت، گزارشی از روند فعالیت ها در این دانشگاه ارائه کرد.

آرسته گفت: همچنین سرپرست جدید دانشگاه اصفهان نیز به بیان دغدغه های فرهنگی مدنظر خودشان پرداختند و مسائل مهمی را در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامان انقلاب اسلامی میزبان روسای دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی

پیشگامان انقلاب اسلامی میزبان روسای دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی