مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-13حوادث

تصادف در شیراز با یک کشته و 2 مصدوم


برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه عصر امروز منجر به کشته شدن یک نفر از رانندگان و  مصدومیت دو سرنشین خودروها شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه عصر امروز منجر به کشته شدن یک نفر از رانندگان و  مصدومیت دو سرنشین خودروها شد.

محمدهادی قانع شامگاه شنبه 22 آبان در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات این حادثه پرداخت و گفت: ساعت 16 عصر امروز، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از بروز یک حادثه دلخراش رانندگی در مسیر کمربندی جوادیه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 15 را به محل حادثه اعزام کرد.

او افزود: بنابه اظهار آتش نشانان، یک دستگاه خودروی سواری ساینا در حین حرکت به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و به حالت کاملا واژگون متوقف می شود که این حادثه منجر به تصادف دو خودروی پراید دیگر در این مسیر می شود.

قانع ادامه داد: بر اثر شدت برخورد، راننده و یکی از سرنشینان دو خودروی پراید دچار آسیب دیدگی شدند که هر دو مصدوم این حادثه در همان لحظات اولیه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در شیراز با یک کشته و 2 مصدوم

تصادف در شیراز با یک کشته و 2 مصدوم