مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 16:402021-11-13سياسي

جدیت در ساماندهی نیروهای نهضتی ،پیش دبستانی و حق التدریسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و رفع تبعیض اظهار داشت: ساماندهی و مدیریت منابع انسانی مشابه آن  هم دغدغه دولت که ریاست جمهوری در رأس آن است و هم  دغدغه مجلس است و در حال دنبال کردن ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت این نیروها در کمیسیون های  مختلف از جمله کمیسیون اجتماعی مجلس هستیم.

وی افزود: در نگاه مدیریتی و نگاه کارآمدی نیرویی که نا امنی شغلی دارند نمی توانند اثر بخشی خوبی در نوع فعالیت واگذار شده داشته باشند.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: قطع به یقین ساماندهی وضعیت  شغلی نیروهای شرکتی و قراردادی نه تنها دغدغه شغلی این نیروها را حل می کند بلکه آرامش و ایجاد انگیزه را در کارمندان ایجاد و باعث کارایی فرد و به اوج رسیدن یک سازمان می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده به جد پیگیر این موضوع و دغدغه مند هستم چرا که معتقدم علاوه بر اثربخشی در انجام امور و فعالیت ها توسط جامعه هدف باعث تحول در جامعه نیز خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اجرای طرح ساماندهی  و مبحث خرید خدمت نیروهای خدماتی و وضعیت نیروهای نهضتی، مربی پیش دبستانی، حق التدریسی با اجرای ماده 28 و بیکار شدن این نیروها، گفت: تحول منابع انسانی و برون سپاری حول محورهای غیر انتفاعی، پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت در ساماندهی نیروهای نهضتی ،پیش دبستانی و حق التدریسی

جدیت در ساماندهی نیروهای نهضتی ،پیش دبستانی و حق التدریسی