مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-13سياسي

فرخوان مسابقه سراسری عکاسی قاب ایثار


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی در شهرهای مختلف کشور، فراخوان مسابقه عکاسی قاب ایثار به صورت ملی منتشر شد.

- امین مراد در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این مسابقه عکاسی، اظهار کرد: فراخوان مسابقه عکاسی قاب ایثار با هدف ثبت و ضبط جلوه های ماندگار مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی در شهرهای تهران، قم، مشهد، کرمانشاه و سنندج منتشر شده است.

وی ادامه داد: با هدف بهره مندی از زبان هنر در راستای ضبط و ثبت جلوه های ماندگار برگزاری مراسم های تشییع در شهرهای مختلف، خانه عکاسان حوزه هنری کردستان این مسابقه عکاسی را برگزار می کند و از همه علاقمندان برای حضور در آن دعوت به عمل می آید.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از محورهای اصلی برگزاری این مسابقه عنوان کرد و افزود: تجلیل و پاسداشت مقام و منزلت بانوان در راستای امنیت پایدار در کشور و همچنین تجلیل از ایثار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر محورهای برگزاری این مسابقه است.

وی با بیان اینکه بانوی شهیده فاطمه اسدی به عنوان اولین زن شهیده تفحص در کشور است، عنوان کرد: توجه به نقش بانوان کردستانی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از دیگر محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخوان مسابقه سراسری عکاسی قاب ایثار

فرخوان مسابقه سراسری عکاسی قاب ایثار