مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-13ورزشي

سپیدرود و آغاز ماجراجویی در لیگ فوتبال


فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی از فردا (یکشنبه) در دو گروه آغاز می شود که سپیدرودی ها با مشکلات فراوانی پا به این مسابقات خواهند گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود سال هاست به دلیل مشکلات عدیده مدیریتی و مالی در لیگ های فوتبال کشور درجا می زند و پس از سال صعود لیگ برتر روند نزولی در پیش گرفته است.

  تیمی که ساختار مدیریتی درستی ندارد و با مدیریت صحیح با برند شناخته شده و قدیمی اش پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین باشگاه های کشور را دارد.

  بدهی ها، مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه سپیدرود تمامی ندارد و با این حال همه ساله بدون اعتنا به حل و فصل مسال موجود، اصرار بر تیمداری دوباره را شاهد هستیم.

  شروع دوباره با اما و اگرها سپیدرود قرار است فردا در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف تیم شهرداری ماهشهربرود.

  امسال حسن اشجاری با درک مشکلات موجود تیم سپیدرود را پذیرفت تا هدایت سرخ پوشان رشت را برعهده بگیرد و توقع از او نزد هواداران نیز بستن تیمی مدعی برای صعود است ولی فوتبال دوستان واقعی میدانند که چنین انتظاری دور از منطق است.

  سال ها درجا زدن و پس رفت فوتبال گیلان و نبود مدیریت صحیح در فوتبال باعث شده تا ورزش دوستان گیلان دیگر حوصله ناکامی دوباره این تیم را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدرود و آغاز ماجراجویی در لیگ فوتبال

سپیدرود و آغاز ماجراجویی در لیگ فوتبال