مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-13اجتماعي

نوآوری و خلاقیت از نیازهای اصلی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: محلات حاشیه شهر جزو مناطق حائز اهمیت کشور، استان و شهر به شمار می رود که توجه به توانمندسازی مردم ساکن در این مناطق یک ضرورت و نیاز مهم است.

- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد؛ نوآوری و خلاقیت از نیازهای اصلی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: محلات حاشیه شهر جزو مناطق حائز اهمیت کشور، استان و شهر به شمار می رود که توجه به توانمندسازی مردم ساکن در این مناطق یک ضرورت و نیاز مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مهرداد جهاندیده در نشست با مدیران دفاتر تسهیل گری و خدمات محلی زاهدان که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد، افزود: در سالیان اخیر بویژه از زمان تشکیل و ایجاد دفاتر تسهیل گری، اقدامات خوبی در مناطق حاشیه شهر انجام شده است.

وی با اشاره به جمعیت کثیر حاشیه نشین در استان اظهار کرد: دفاتر تسهیل گری و خدمات محلی می تواند بسیاری از نیازهای این مناطق را شناسایی و از مسئولان مطالبه گری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه فرهنگ کارآفرینی در جامعه بخصوص سیستان و بلوچستان مغفول مانده است ، ادامه داد: باید در کنار ترغیب افراد به کار جمعی و گروهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری و خلاقیت از نیازهای اصلی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر

نوآوری و خلاقیت از نیازهای اصلی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر