مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:102021-11-13پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 22 آبان 1400


براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان های کشور از شنبه 22 آبان ماه 1400، 26 شهرستان در وضعیت قرمز، 87 شهرستان نارنجی و 222 شهرستان زرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کارشناسان حوزه سلامت می گویند تغییر رنگ شهرستان ها و آمار مبتلایان، به رفتار افراد در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و ادامه روند واکسیناسیون بستگی دارد به طوری که هر چه توصیه ها دقیق تر مراعات شود زودتر به وضعیت آبی می رسیم.

براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان های کشور که از شنبه 22 آبان ماه اعمال می شود،26 شهرستان در وضعیت قرمز، 87 شهرستان نارنجی و 222 شهرستان زرد هستند.

تعداد شهرستان های آبی به 113 مورد رسیده است.

براساس آخرین اطلاعات اپلیکیشن ماسک، شهرهای اصفهان، شیراز، همدان و بجنورد در وضعیت زرد و بوشهر و زاهدان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

شهرستان هایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند عبارتند از: جلفا و مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت و شوط در استان آذربایجان غربی، بیرجند، طبس و قائنات در استان خراسان جنوبی، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در استان خراسان رضوی، گرمه در خراسان شمالی، دامغان در استان سمنان، زابل در استان سیستان و بلوچستان، استهبان، جهرم، سرچهان و ممسنی در استان فارس، بانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 22 آبان 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 22 آبان 1400