مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-13پزشكي

اجازه ندهیم موج ششم کرونا ما را غافگیر کند/واکسیناسیون 88 درصدی در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه روند کاهشی بیماری کرونا در استان به صورت قطره چکانی است، افزود: غافلگیری شیوع موج ششم بیماری کرونا قابل جبران نخواهد بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده است که عادی انگاری ویروس کرونا اثرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: خسارت های این عادی انگاری ها را بیشتر خود مردم  متحمل می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از کرونا که همه ابعاد زندگی مردم را تحت الشعاع قرار می دهد، جبران ناپذیر است تصریح کرد: با گذشت 20 ماه از شیوع ویروس کرونا، گام های موثری در راستای کاهش آلام مردمی با توجه به امکانات کشوری استانی و شهرستانی برداشته شده است.

وی با بیا ن اینکه تجربه ثابت کرده است که زمانی که ویروس ما را غافلگیر کرده است آسیب دیده ایم و هر جا که هوشیار بودیم عملکرد بهتری داشتیم و به است.

قزلباش با اشاره به نقش موثر مردم در رعایت دستور العمل های بهداشتی برای مبارزه با این بیماری اظهار کرد: در چهار ماهه قبل بالاترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در سطح کشور داشته ایم که در حال حاضر کاهش پیدا کرده اما استان زنجان در رده متوسط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم موج ششم کرونا ما را غافگیر کند/واکسیناسیون 88 درصدی در زنجان

اجازه ندهیم موج ششم کرونا ما را غافگیر کند/واکسیناسیون 88 درصدی در زنجان